četvrtak, 24. rujna 2015.

Jesen i kiša moja je vječna inspiracija za nove fotografije i moram priznati da mi je prošlo u naviku obuvati gumene čizme i juriti van s fotićem u rukama kada počnu prve kapi. Iako možda fotografiranje po kiši zvuči ludo, moram priznati da se volim naoružati dodatnom opremom i snimiti upečatljive fotografije jesenskih motiva.

Osim fotografskih zadataka koji su me snašli ovih dana imala sam priliku odgovoriti na nekoliko pitanja vezana uz fotografiju urednici ''Stiluete'', Mariji Mažar koja me odabrala za intervju. Stilueta je poznati blog koji obiluje mnoštvom informacija iz svijeta mode i umjetnosti, gdje upoznajemo ljude sličnih interesa. Tako sam i ja našla ovdje mjesto da predstavim svoj umjetnički svijet.

Također, moj portfolio postao je bogatiji za još nekoliko fotografija. Predivna Lea spremno je odgovorila na moje fotografske zahtjeve.




Šećer na kraju.

Jedna sam od sretnica koja se uspjela naći u društvu varaždinske dive Jelene Štefanić koja me odabrala za svog fotografa. Vrckava Jelena oduševila me svojom spontanošću i iskrenošću, te smo odradile dobar posao u HNK-u. 




Nema komentara:

Objavi komentar