utorak, 10. ožujka 2015.

Zanimljivi uzorci

Ovih sam dana moram priznati bila orijentirana na sedmu umjetnost tj. film. Iz obilja kvalitetnog materijala koji nam on nudi pronašla sam neke važne smjernice koje sam povezala s fotografijom i planiram ostvariti u svom slijedećem zadatku. 

Također, odlučila sam se i za snimanje unutar četiri zida. Snimanje umjetničkih fotografija u vlastitom domu u pravilu se svodi na malo imaginacije, vizije i par zanimljivih ideja. Ovog sam se puta odlučila za nešto drukčije, a to je uzorak. Pronalaženje zanimljivih uzoraka lakše je nego što ste mogli misliti. Premda sam do sad tražila uzorke u prirodi, ovaj put koristila sam nešto što mi je bilo na dohvat ruke, a to su bile prirodnine koje su stajale za dekoraciju. 

Zum objektiv nije bio nužan, ali mi je mnogo olakšao postizanje željene kompozicije. Ono što me najviše obradovalo jest to što je novonastalu fotografiju odobrio Vogue. 



Također jedna prošlogodišnja fotografija obavljenja je ponovo u regionalnom tjedniku. 




Nema komentara:

Objavi komentar